• Hi Guest: Welcome to TRIBE, the online home of TRIBE MAGAZINE. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register. Join us!

Tribe will be shut down permanently as of April 15th

nusty

TRIBE Member
April fools.

Someone might as well start the day going all out. :)

(I hope I don't get in trouble for this):(
 

Maui

TRIBE Member
lol
you scared me!

that reminds me i have to pull a prank on a friend who sacked me at work bout a month ago. Gonna call him and pretend im the local radio station, make him run out from work to find some rabbit ears and tell him he'll win concert tickets if he has em on when we get their in thirty minutes.
He's gonna be upset me thinks...heh

Robbie
 

Finch

TRIBE Member
Originally posted by Maui
lol
you scared me!

that reminds me i have to pull a prank on a friend who sacked me at work bout a month ago. Gonna call him and pretend im the local radio station, make him run out from work to find some rabbit ears and tell him he'll win concert tickets if he has em on when we get their in thirty minutes.
He's gonna be upset me thinks...heh

Robbie
I once convinced someone I was Tony Monaco from Zee 103.5 FM....

I do a pretty decent impression - just in case you need some help.

Finch.
 

Maui

TRIBE Member
Originally posted by Finch


I once convinced someone I was Tony Monaco from Zee 103.5 FM....

I do a pretty decent impression - just in case you need some help.

Finch.
REally? I do have to find someone he doesn't know to make the call. Do you wanna make it?
 

Finch

TRIBE Member
*shrug*

I suppose I could do that...

Why not!?

E-mail me the details, and I'll see what I can do.
Grab my address off my profile.

Finch.
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

Maui

TRIBE Member
Originally posted by Finch
*shrug*

I suppose I could do that...

Why not!?

E-mail me the details, and I'll see what I can do.
Grab my address off my profile.

Finch.
Yo Finch it told me "the administrator has disabled email messages".
and your icq seems to be offline.

Robbie
 
tribe cannabis accessories silver grinders

nusty

TRIBE Member
Originally posted by Temper Tantrum
I love how the 'tribe being shut down' gag thread has more views/replies then the US invading Iraq one.

:p

~alliE~
Yeah, kind of messed up. But this thread did get a head start at 3:30ish am. good to know where peoples priorities / concerns are though :)
 

Ms. Fit

TRIBE Member
hey dave,

are you gonna be at tina and greg's tonight? it's queer as folk night! i'm already drooling over tina's....uh....caesers:) she makes a wikkid caeser ya know:D

you best be there.

melissa
 
tribe cannabis accessories silver grinders

KiX

TRIBE Member
YAH! MELISSA! 1am show not the 10 one! If you show up i'm kicking you out till 1!!

DAVE!!! Wanna pick up some alchohol on your way to/from karate? Please!?!? I'll giveyou cash when you get here. :D Greg won't drive so all we have is a half consumed bottle of wine.

=tina=
 

nusty

TRIBE Member
Tina, I'd love to but I have no money. litterly. I don't know how I'm going to eat this week. I think I may have to cry to my parents... luckly I stole a bunch of golden grams and other food from home before I left to come back to school this easter! :D

Can't you steal gregs car? OR ask anyone else who is comming over to pick stuff up? Sorry tins. You know I would if I could.
 

Ms. Fit

TRIBE Member
thank the lord i decided to check this thread again before i left for ur place! haha....see ya at 12:30/1am

and dave, i couldn't find that movie you wanted me to rent:( sorry:(
 

Ms. Fit

TRIBE Member
but look on the bright side! now i owe you money, which you can use to eat...but you won't get it tonight, i forgot it on my desk at home (i'm in the peters building now)...if ur around during the last half of greg's set i can pay you back then. or if you drop me off later tonight, i can give you ur $$ then.

sorry:(
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

nusty

TRIBE Member
obviously I bailed out and didn't show up tonight. I'm sorry. I'll explain later.
Tomorrow at gregs show is fine. Talk to you then. I hope that the party went on without me. Well I owe you all again for selling out. Tina chalk another one up for me. I'll call you tomorrow.
 

KiX

TRIBE Member
Originally posted by nusty
obviously I bailed out and didn't show up tonight. I'm sorry. I'll explain later.
Tomorrow at gregs show is fine. Talk to you then. I hope that the party went on without me. Well I owe you all again for selling out. Tina chalk another one up for me. I'll call you tomorrow.
SELL. OUT. What are you up to now? 11 sellouts? 12?

Oh well, we drank lots and gossipped without you, SUCKA. :p

=tina=
 
Top