• Hi Guest: Welcome to TRIBE, the online home of TRIBE MAGAZINE. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register. Join us!

the "too tired be at work" thread

MalGlo

TRIBE Member
.

my boss just looked at me an said 'damn dave.. you look like shit' :).. i told him i had like 3 hrs sleep.... i think i'm gonna take a half day today..

benefit of doin tons of overtime.. u can take half days ;)

thank god its a slow day today.. i'm eyein the single bottle of redbull i have in my desk... theres also ephedrine in my desk but i'm tryin to stay away...

*zones out*

damn last night was worth it though :)


Cheers

Dave
 

Cheeka

TRIBE Member
yep - I'm really tired today!
I need a nap
work on fridays is so futile... esp if I'm tired.
booo work!
 

Rosey

TRIBE Member
in my mind i'm playing red faction between the cubicles...hunting down and picking off my co-workers....*sigh*

must. quit. soon.
 

DJAlchemy

TRIBE Promoter
How were the Chemical Brothers?

I should have gone with you guys last night.... About 15 minutes into the movie my friends got up and left, they were tired. stupid poo heads!

Peace & love. D
 

poker face

TRIBE Member
I was @ ELement late but I am leaving work @ 1, because I said I was going to montreal today.

It is sad that I have to lie to get a half day off!
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

Libradragon

TRIBE Promoter
Originally posted by DJAlchemy
How were the Chemical Brothers?

You mean Crystal Method, right?

last night was amazing.

going on 3 hours of sleep as well, and i'm outta here in two hours.
 

Cheeka

TRIBE Member
Originally posted by Libradragon


You mean Crystal Method, right?

last night was amazing.

going on 3 hours of sleep as well, and i'm outta here in two hours.
rest up lady ;)
 

pr0nstar

TRIBE Member
Surprisingly enough, I'm not that bad, going on 4 hours sleep.

I know I'll be tired later though.

pr0nstar
 

MalGlo

TRIBE Member
^^----- hahaha that was funny:)

i enjoyed crystal method.. first breaks set i've really listened to and danced to.. i enjoyed it...

you definately should have come when i called ya d... it was well worth being exhausted at workt oday.. only thing is im drivin to waterloo after work.. gonna be a hurtin unit:)


so tired i screwed up the thread title.. sposed to be 'the "too tired TO be at work" thread' :)

btw naomi.. was good seein ya last night:)

Cheers

Dave
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

mcbee

TRIBE Member
i'm dying over here.
went to milanos last nite....
plus i think i have a migraine starting.:(
meh, i feel terrible.

:)sarah<----stuck at work till 6
 

echootje

TRIBE Member
waaaay too tired, my eyes are bobbing closed as I'm typing this...

and I left early!!

Damn that Sausage & egg mcmuffin was good this morning though... (Hey beavis, he said sausage uhuhuh)

Good seeing a few peeps out lastnight... Jay if you're reading this, I don't tihkn I heard a thing you said all night, my hearing is definately going, but I go the gist of it :)


Rob

PS Haven't seen a skanky crowd like that in a loooong time... not even @ The Warehouse last Friday.
 
tribe cannabis accessories silver grinders

Rosey

TRIBE Member
Originally posted by MalGlo
[Bso tired i screwed up the thread title.. sposed to be 'the "too tired TO be at work" thread' :)
[/B]
i'm so tired i didn't notice.
my mind filled in the word i expected, i guess.
 

Loopster

TRIBE Member
Nothing beats an egg mcmuffin after a night of fun! (It's the only McDonald's crap I can actually eat & not regret intensely thereafter ...)

My sympathies to all the tired folk out there ... also struggling on 3.5 hours myself ... as least we're all in good company! ;)

... Ah ... the price of fun. Why is music so damn wonderful?
 

BreakzBroad

TRIBE Member
I haven't even hit work yet...........bah! so not looking forward to it. by 5pm, i will be soooooooo tired!

but lastnight was definitly worth it! :D

*jen*
 

Pyrovitae

TRIBE Member
damn you three hours of sleep. damn you. at least last nite was Fuuuuun with a capital f.

thank you friday! thank you short week next week!

*muah*
~N <----not used to the 9-5 grind yet after a three month hiatus
 

swenard

TRIBE Member
Originally posted by Loopster
Nothing beats an egg mcmuffin after a night of fun! (It's the only McDonald's crap I can actually eat & not regret intensely thereafter ...)

My sympathies to all the tired folk out there ... also struggling on 3.5 hours myself ... as least we're all in good company! ;)

... Ah ... the price of fun. Why is music so damn wonderful?
I so agree an egg mcmuffin or a bacon and egg bagel from mcdonalds is soooooooooooooooooooo good when you're tired and hung over. I didn't have time to stop there this morning so I had to settle for a toasted western with cheese from the vending machine in the lunch room!Its actually not too bad!


shawn
 
tribe cannabis accessories silver grinders

MalGlo

TRIBE Member
mmm i so considered hittin mcdicks for a sauasge and egg mcmuffin this mornin cause traffic was light so i got into work 20 min early.. but alas... my brain couldn't process enuff to actually DECIDE to go... i pulled into tim hortons automatically though ... (drove up a lil curb too.. i'll check the rim later...)

ok now i'm hungry... thinkin of the S&E mcmuffin has got me thinkin bout fooooooood.. gotta be careful what i eat.. can't afford to get food drunk and more tired!

hmm.. to work till 6 or to take a half day (and lose a days pay) and work till 1?

AHH a decision!

:)

Dave

PS.. rob.. i think i met you last night?
 

Loopster

TRIBE Member
Originally posted by swenard

I had to settle for a toasted western with cheese from the vending machine in the lunch room!Its actually not too bad!

shawn
You know ... on a Friday morning after a late Thursday night, *anything* even semi-edible tastes downright yummy. :D

But ... oh ... those egg mcmuffins .... ahhhhhhh .....
 

R4V4G3D_SKU11S

TRIBE Member
Originally posted by mcbee
i'm dying over here.
went to milanos last nite....
plus i think i have a migraine starting.:(
meh, i feel terrible.

:)sarah<----stuck at work till 6
Somehow I knew you'd be posting in here :p Hang in there!
 

Cheer Bear

TRIBE Member
I think I slept 15 hours last night. It was quite nice.

I also get a week off from work now.

Sucks to be you guys. ;)
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories
Top