• Hi Guest: Welcome to TRIBE, the online home of TRIBE MAGAZINE. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register. Join us!

stewart douglas - i strive to be a 2 named dj

tEkKiD

TRIBE Promoter
" Stewart Douglass. I added the extra 'S'
I swear to whatever God you believe in that I broke down DJ's that have two first names, for the first &
last name. Stewart Douglas...A classic example of
my theory...an identity crisis of sorts brought on by
the fact that your last name is a first name. Son, first
you gotta buy the Johnson & Johnson Q-Tips to clean
out the gunk clogging up your ears...If you have some
kind of trouble hearing, I can come and scrub them
clean with an S.O.S steel wool pad and some Ajax.
Your the 'Benzino' version in this Eminem war, The
hater that arrived way too late and past the point of
ever meaning anything to me or anyone else. You
need a pogo stick and a large curb to bounce off,
too swing and hit me in the bottom of my foot, dunn.
Stewart...Are you that retard from Mad TV? Stewie
Wonder, Stevie's deaf brother from another mother?
What here are you not hearing? What Techno purist
palace are you transmitting from? You cannot scrub
my ears with DJax, dumbass, but watch how squeeky
clean yours will hear with some Ajax....I think the tree
your barking out too, is over there, so why not go play
when adults are speaking, I am a little busy over here.
What's up, Dunn...Does it bother you that I got more
flavor in my left pinky than you got with you and your
whole crew? Sorry, I did not spin 22 years to get
dismissed by some clown....stop clowning around.
This aint Ringling Brothers and you aint Barnum or
Bailey, so step off into the A.M. or by P.M. you are less
likey to get out of Dodge...from the trunk your stuffed
in....JEEZUS MFERING CRIDIST.....Beat It!!!!!!!!!!!!
"


sorry i pissed myself this morning reading this from a 40 something odd old school guy claiming to be an adult over a small critiqued mix review....

this guy is big too, one on this board may know who...keep it hush i want the drama and anticipation withhold just like that track i sarcastically spoke of this morning that wilkie ruined :p


yours truely,


Stewart Douglas:D
 

tEkKiD

TRIBE Promoter
this was my mix review...

keep in mind he posted it up....

look at all the frolics cry wolf just because the "legendary" _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ isnt loved upon...

jesus, this is ultimate cheese, way to stick to your roots, i turned this off immediately.

"Mistress Barbara & The Punisher are the
first ladies of techno"

hardly. Miss Djax been here wayyyyyyy longer and would destroy and rip them a new ass hole, not to discredit Michelle (siesmic) but Mrs.Brown sucks ASS IMHO...


_ _ _ _ _ _ _ stop playing for the kiddies and play shit circa 98

or something on the lines of " " style...

e<

sd/
 

tEkKiD

TRIBE Promoter
some other treads response:


Yeaaaaah StewartDouglas, yeah, Marco Carola is way better.... LOL



gotta love tribe room techno drama.... thank me by buying me a beer...


to whomever other than you Curt and Gerald can guess who this dj/producer is (fill in the blanks its not hard) wins two free passes to the Stewart Douglas vs. Curt Martin and Trevor Wilkes vs. Unabomber FREE techno jam on the 13th... ;):D
 
tribe cannabis accessories silver grinders

tEkKiD

TRIBE Promoter
the finale response

hey man chill the fuck out, i have my own opinion pal.

If you cant take critism by now ... 22 years? i cannot be the first _ _ _ _lin...


wanna talk like an "adult" you certainly dont show it.


have a nice day :)


Your playing here in Toronto soon, perhaps ill swing by and heckle :) (meet) you and have a mature conversation with a cold beer, none of this whack internet squabble...

ez,

stewart


yeah i know i cant spell but all this FS BS and TRANCE BS got to me.. ;)


i will post the link / mix entirety when i wake up folks.... this guy is pretty huge, i found it funny how my little self struck a nerve .... perhaps he seen my DB thread and ghetto video archives and got madd jealous :p

g'nite

the STEWART 2named dj DOUGLAS:D
 

casual

TRIBE Promoter
damn...son...you got told!!!

Does anyone want to fill me in on who the stewart douglass guy is? seems to start drama...whats the scoop??


yours truly
 

tEkKiD

TRIBE Promoter
Originally posted by codex
damn...son...you got told!!!

Does anyone want to fill me in on who the stewart douglass guy is? seems to start drama...whats the scoop??


yours truly
well if it isnt my crew..hiding behind a alius name. schmuk.


2 messages, no call back....good to see your alive and kickin':)
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

sweetdaddy

TRIBE Member
I don't understand this thread at all.
what's going on?

(i t seems to be that stewart insulted someone famous and they came back and insulted him.....it seems to be over a hatred for any techno newer than 1998 i think?)

someone explain to me what's going on?
i can't even understand the thing in italics that was first posted by Tekkid.
 

tEkKiD

TRIBE Promoter
Originally posted by sweetdaddy
I don't understand this thread at all.
what's going on?

(i t seems to be that stewart insulted someone famous and they came back and insulted him.....it seems to be over a hatred for any techno newer than 1998 i think?)

someone explain to me what's going on?
i can't even understand the thing in italics that was first posted by Tekkid.

sharp like balloon...


ladies and gentlemen please lemme introduce you to

Mr. Dj Frankie Bones

go on and download this IMO crap

and enjoy the read :)

http://www.discogs.com/forums/topic.php?topic_id=27539
 

isoprax

TRIBE Promoter
I think the mix looks good. I haven't heard it yet as it's still dl'ing but the tracks look aight to me.

I'd rather hear this then Carola ANYDAY duggy. Carola makes me go sleepy.
 

tEkKiD

TRIBE Promoter
Originally posted by isoprax
I think the mix looks good. I haven't heard it yet as it's still dl'ing but the tracks look aight to me.

I'd rather hear this then Carola ANYDAY duggy. Carola makes me go sleepy.

hi welcome to your own opinion..... shit i thought i made that clear.


good for you trevvy... whats your point?


so just because (say) you dont know me and i say what i did, your gonna go all squirrelly and post something stupid like that?

as he says, he be around for 22 years and a review/post like that struck a nerve?


wack job.(s?)
 
tribe cannabis accessories silver grinders

sweetdaddy

TRIBE Member
yeah. i like the looks of that mix.
but i am in no way a purist or an elitist....I have no desire to stick in and around 1998.

i just like getting new stuff all the time....techno (as with most electronic) is always about progressing to me....and the odd songs that really touch you you hold on to.

it's like people who say rock died in the 70's.

****
this is not an insult against Stewart. Stewart has all the right to his opinion and every right to love techno the way he so desires.

Frankie Bones definitly started crying like a pussy!



*****
i think a showdown is in order.
book it and do it.

i can see it now....stewart vs. Bones @ Element.

i would love to see a showdown where pride is at stake!....could lead to some of teh best sets ever!
 

sweetdaddy

TRIBE Member
Originally posted by tEkKiD
shit sweetdaddy, you're on too something!! :D
i feel like crying i am so happy.
this is the first time you've acknowledged me and not been pissed off.

****
see... i may not be as "into" things as the rest of you...
but i;m still here and I love techno!
 

tEkKiD

TRIBE Promoter
Originally posted by sweetdaddy
i feel like crying i am so happy.
this is the first time you've acknowledged me and not been pissed off.

****
see... i may not be as "into" things as the rest of you...
but i;m still here and I love techno!

you're alright kid, go check said link and cry some more ;)


p.s come to our party and buy me beer :D;)
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

ian

TRIBE Member
I saw Frankie Bones and Murat in Detroit once at a Detor party. He was great! So was Murat. Great night.
 

db

TRIBE Member
I've liked things I've heard from Frankie in the past, but I gotta say that reading the garbage he was posting in that other forum has changed my opinion of the guy. His experience in the industry may be one thing, but too bad his level of maturity doesn't match...
 
tribe cannabis accessories silver grinders
Top