• Hi Guest: Welcome to TRIBE, the online home of TRIBE MAGAZINE. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register. Join us!

I...

junglegirl

TRIBE Member
just dont know what to do with myself
I dont know what to do with myself
planning everything for two
doing everything with you
and now that were through
I just dont know what to do
I just dont know what to do with myself
I dont know what to do with myself
movies only make me sad
parties make me feel as bad
cause Im not with you
I just dont know what to do
like a summer rose
needs the sun and rain
I need your sweet love
to beat love away
well I dont know what to do with myself
just dont know what to do with myself
planning everything for two
doing everything with you
and now that were through
I just dont know what to do
like a summer rose
needs the sun and rain
I need your sweet love
to beat love away
I just dont know what to do with myself
just dont know what to do with myself
just dont know what to do with myself
I dont know what to do with myself

:)
 

Dr Funk MD

TRIBE Promoter
If you're bored may I suggest...

Longview
Sit around and watch the tube but nothing's on
I change the channel for an hour or two
Twiddle my thumb just for a bit
I'm sick of all the same old shit
In a house with unlocked doors
And I'm fucking lazy

Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored I'm going to blind!!!
And I smell like shit

Peel me off from this velcro seat and get me moving
I sure as hell can't do it by myself
I'm feeling like a dog in heat
Barred indoors from the summer street
I lock the door to my own cell
And I lost the key

I got no motivation
Where is my motivation
No time for motivation
Smoking my inspiration
I sit around and watch the phone but no one's calling
Call me pathetic, call me what you will
My mother says to get a job
But she don't like the one she's got
When masturbations lost its fun
You're fucking breaking

Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored and I'm going to blind
And lonliness has to suffice
Bite my lip and close my eyes
Slipping away to paradise
Some say quit or I'll go blind
But it's just a myth

or

All by Myself
I was alone
I was all by myself
No was looking
I was thinking of you
Yeah, did I mention
I was all by myself
All by myself
All by myself
All by myself

I went to your house
But no one was there
I went to your room
I was all by myself

You and me had
Such wonderful time
I was all by myself
All by myself...
 

stir-fry

TRIBE Member
I....



.. just wanna tell you how i'm feelinnnn..
gonna make you.. understand
i'm gonna lift you up..

la la la

 

junglegirl

TRIBE Member
Originally posted by Dr Funk MD


All by Myself
I was alone
I was all by myself
No was looking
I was thinking of you
Yeah, did I mention
I was all by myself
All by myself
All by myself
All by myself

I went to your house
But no one was there
I went to your room
I was all by myself

You and me had
Such wonderful time
I was all by myself
All by myself...
who sings this?
 
tribe cannabis accessories silver grinders

blueker

TRIBE Member
Originally posted by junglegirl
just dont know what to do with myself
I dont know what to do with myself
planning everything for two
doing everything with you
and now that were through
I just dont know what to do
I just dont know what to do with myself
I dont know what to do with myself
movies only make me sad
parties make me feel as bad
cause Im not with you
I just dont know what to do
like a summer rose
needs the sun and rain
I need your sweet love
to beat love away
well I dont know what to do with myself
just dont know what to do with myself
planning everything for two
doing everything with you
and now that were through
I just dont know what to do
like a summer rose
needs the sun and rain
I need your sweet love
to beat love away
I just dont know what to do with myself
just dont know what to do with myself
just dont know what to do with myself
I dont know what to do with myself

:)
I fucking love this song! His voice is so desperate sounding on the first line of the last chorus
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

Silvershadow

TRIBE Member
Re: Re: I...

Originally posted by blueker
I fucking love this song! His voice is so desperate sounding on the first line of the last chorus
"His"?

Oh. You're thinking the White Stripes version. *smacks forehead*

See, I see this, and I think of the Dusty Springfield version. :p
 

Silvershadow

TRIBE Member
Originally posted by Dr Funk MD
^^ Subtle Miss I-wanna-show-off-my-music-knowledge-but-don't-want-to-sound-pretentious. haha ;) :p
No, seriously, until yesterday, that was the only version I was aware of. I heard the White Stripes version yesterday, then promptly forgot about it, hence my confusion.

And I heard Dusty's version long before I got into the business of getting paid to listen to music all day long. :p It's not that obscure, it was on the "My Best Friend's Wedding" soundtrack.

So there! ;)
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

Silvershadow

TRIBE Member
Originally posted by junglegirl
oh yeah cameron diaz sings it
My bad, upon further research, it's a different version on the soundtrack... Nicky Holland sings it. (Cameron Diaz only sings it in the movie itself)

The Dusty Springfield version is on the Buster soundtrack. That was the one I was thinking of.
 

TaCk OnE?

TRIBE Member
Originally posted by Dr Funk MD
If you're bored may I suggest...

Longview
Sit around and watch the tube but nothing's on
I change the channel for an hour or two
Twiddle my thumb just for a bit
I'm sick of all the same old shit
In a house with unlocked doors
And I'm fucking lazy

Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored I'm going to blind!!!
And I smell like shit

Peel me off from this velcro seat and get me moving
I sure as hell can't do it by myself
I'm feeling like a dog in heat
Barred indoors from the summer street
I lock the door to my own cell
And I lost the key

I got no motivation
Where is my motivation
No time for motivation
Smoking my inspiration
I sit around and watch the phone but no one's calling
Call me pathetic, call me what you will
My mother says to get a job
But she don't like the one she's got
When masturbations lost its fun
You're fucking breaking

Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored and I'm going to blind
And lonliness has to suffice
Bite my lip and close my eyes
Slipping away to paradise
Some say quit or I'll go blind
But it's just a myth

or

All by Myself
I was alone
I was all by myself
No was looking
I was thinking of you
Yeah, did I mention
I was all by myself
All by myself
All by myself
All by myself

I went to your house
But no one was there
I went to your room
I was all by myself

You and me had
Such wonderful time
I was all by myself
All by myself...

haha, nice!

I saw greenday open for bad religion at the mesonic temple when I was 14, and was into them quite a bit when I was younger...

think I still have slap happy hours dubbed over some arab tape that we stole from a grade 8 friends parents...haha.



memories.
 

Interchange

TRIBE Promoter
I I I I I I want you you you you you
oh i i i i i i i want you you you you
you you you said i i i i i i i want you you you so what we do what we gonna do

love is on the way all i got to say but it wont let go
you can pray till early may fast for 30 days but it wont let go
read a good book and got all in it try a little yoga for a minute but it wont let go
turn the sauna up to hotter jug a whole jar of holy water but it wont let go

I--- want you you you want you can do do dod do do baby what cha gonna dooo

oh I I I I I I I I I

erykah badu
I want you off the album world wide undergorund

I love this womens voice and lyrics it can heal any wounded soul
 
Top