• Hi Guest: Welcome to TRIBE, the online home of TRIBE MAGAZINE. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register. Join us!

Dukes @ FTWK

tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

Rosey

TRIBE Member
wednesday.... :(
dukes............. :D
hmmmm.
i would really like to see them at that venue, on that system...havn't been to a FTWK since they promoter changed....perhaps, perhaps, but work the next morning :(
 

tekno princess

TRIBE Member
Originally posted by Rosey
....perhaps, perhaps, but work the next morning :(
i'm in the same predicament.....i guess it all depends on what time @m & kf are scheduled to take on the decks.....

hey boys, when do u play with the toys that will bring us all joy?
 
tribe cannabis accessories silver grinders

SpazGirl

TRIBE Member
Originally posted by tekno princess


i'm in the same predicament.....i guess it all depends on what time @m & kf are scheduled to take on the decks.....

hey boys, when do u play with the toys that will bring us all joy?
I've been told that the Dukes are playing early (10-12) for those of us who have to work in the morning - so no excuses!

SpazGirl
 

Adam Duke

TRIBE Member
Maybe i should inquire about them changing the name of the night to 'FTWHTWITM' (for those who have to work in the morning)....

Be prepared, as we plan on pantsing Dekoze. Not that it'll phase him or anything....

Serious booty-shakers only, please....AND NO TALKING ABOUT WORK!

@m.

(btw, Spazzy...you check your private messages or what, girl?)
 

SpazGirl

TRIBE Member
Originally posted by hardtekfunk


(btw, Spazzy...you check your private messages or what, girl?) [/B]
Hey I finally checked - some of us have *cough*werk*cough* to do ya know!

SpazGirl
 

Adam Duke

TRIBE Member
Hey I finally checked - some of us have *cough*werk*cough* to do ya know!
ya, ya, ya...i'm on the job too ya know....but i noticed you popped your head in at least three times yesterday....(gotta love that PM section...your secret is out!)

I just bought a few new slabs last night (thanks for the heads up, beaker!)..going to return for more on Friday...so lots of new tunage!

@m.
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories

Par- T

TRIBE Member
Hey Adam, I don't know if I can make it out - yes more of that work thing most of us do.
I'll see what I can do to switch shifts on Thurs.
If all works out I'll see you there.

The Dukes at Tonic - can only be a good thing.
 

Adam Duke

TRIBE Member
Looking forward to rockin' it out with the Deko-man!

Anyone pick up the new Rino Cerrone on Rilus (kinda like a reddish pink)? It's a hum-dinger!


FTWGL (for those who want guestlist) for Tonic on the 20th...

shoot me an email: hardtekfunk@hotmail.com

....I hook you up!

 

Adam Duke

TRIBE Member
Wow...i guess you guys all want to pay! I've only received a couple emails!

That's ok, go ahead an fund my dental work!




Can't wait! See you all on Wednesday!

@m.
 

Time

TRIBE Promoter
aight....

So, who's gonna make it?!?

Like Spazzy mentioned earlier - they're on from 10-12, + they've can put like a million people on the guestlist, so i don't wanna hear any lame ass excuses! :p

G

:)
 

SpazGirl

TRIBE Member
Originally posted by Time
aight....

So, who's gonna make it?!?

Like Spazzy mentioned earlier - they're on from 10-12, + they've can put like a million people on the guestlist, so i don't wanna hear any lame ass excuses! :p

G

:)
Yeah - just make sure you SEND the request this time TIME!!! lol

btw - check your pm..

SpazGirl


:D
 
tribe cannabis accessories silver grinders

tekno princess

TRIBE Member
what can I say?

....u boys never disappoint :)

fun night, and the turnout wasn't half bad....

unfortunately, I had to work bright and early, so I scooted right after the dukes....I'm interested to hear what my techno contemporaries have to say about deko-ze....

also, I’m VERY curious to know who actually dropped that kylie minogue track....i was somewhat inebriated, and I didn’t notice who the culprit was....i must admit, I was a little concerned when I heard it being mixed in, but I was quickly reassured that with the dukes working their magic behind the decks, any track could be given new life .....well done guys!!!

all in all, a solid and refreshingly diverse set :D
 
Last edited:

Adam Duke

TRIBE Member
i blame kf for Kylie. The more i tell him i hate it, the more he plays it out. Ah well, it's good for a laugh!

Thanks to all that made it out on a weekday!

@m.
 
tribe cannabis goldsmith - gold cannabis accessories
Top