• Hi Guest: Welcome to TRIBE, Toronto's largest and longest running online community. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register on the forum. You can register with your facebook ID or with an email address. Join us!

Drinks...anyone?

Chicago Kid

TRIBE Member
A'ight y'all...I'm flyin in tomorrow night (Thurs) and just wanted to see if anybody on here would be game for meetin up with me sometime this weekend at a bar/club and introducing me to the some of your crew? I'll be staying pretty much in the U of T area and my schedule's a little whack but'll prob play out like this:

Thurs - arrive Pearson 10:30...then pretty much head straight down to Element

Fri - System Sound Bar

Sat - ???

Sun - Labor of Love

During the day, I'll be chillin, pretty much just waitin for the next night to get buck wild again...ie. I'm pretty much open. I know everyone gets up to diff shite but if any of y'all are around, let me know. This weekend's gonna be off the handle. Thanks,

Chris

:cool:
 

Chicago Kid

TRIBE Member
I would but I'm obviously whacked and I can't figure out how to?

Lok - yeah...I played for DePaul in Chicago (Conference USA)...do/did you play?
 

lok

TRIBE Member
No varsity for me. I just like soccer players. Good umm... sport.

Haha I goto UoT. Our sporting accolades are about as diverse as our engineering student body.
 

Chicago Kid

TRIBE Member
Originally posted by daddyiwantchocolate
Someone help the man.

I'm sure you'll see lots of tribers out both nights, the question is ID'ing them in the mass of bodies called LOL.
Thanks...yeah, I was there last year and I even lost half of my crew. I would post a pic, but I'm obviously retarded and can't figure shite out. I'll be wherever the breaks are ie. Hybrid, Bassbin Twins...and then I'll most likely be in the main room for JZ and Luke Fair. Is there an area where you guys hang out? I know at Deep Dish in Dec. there was a bunch of your crew on the stage dancing...
 

Chicago Kid

TRIBE Member
Originally posted by SneakyPete
Oh wait, you're right. hahaha and all this time I thought LoL was on saturday.
Good recovery dude...we share a similar sinister sense of humor. :D

And...yeah, my pic is coming...but don't laugh. :rolleyes:
 

Chicago Kid

TRIBE Member
Fuck...this is way too much stress...



Dude, if this doesn't work...Basic...PM your e-mail addy and hook a brutha up!

Sorry guys...
 
Top