• Hi Guest: Welcome to TRIBE, the online home of TRIBE MAGAZINE. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register. Join us!

A graphic question: strap-ons for guys?

MoFo

TRIBE Member
lol

I don't need an anus. I need an orifice. I want to be able to FACE the guy as if he was doing a girl, silly.

And most guys I know have never done the back entrance thing so I don't know if I really want to do that if they've never done it either. Especially to another guy.
 
Stop Bill C-10

MoFo

TRIBE Member
Originally posted by swenard
first of all I don't know why I read on, after "need anus for guy to fuck"

second of all, if I was gay, I would tell you where to go and sleep with a man who would give me his ass ...


Haha, if I was sleeping with gay guys, I wouldn't be having this dilemma of offering guys an orifice. Gay guys aren't fixated on fucking. Well, the ones I've dealt with.
 

Rosey

TRIBE Member
Originally posted by MoFo
lol

I don't need an anus. I need an orifice. I want to be able to FACE the guy as if he was doing a girl, silly.

And most guys I know have never done the back entrance thing so I don't know if I really want to do that if they've never done it either. Especially to another guy.

i told you: vickie pants. that is what you seek. jeez!

and don't get fresh with me young man, i'm taken. :p
 

MoFo

TRIBE Member
Originally posted by swenard


third of all, If you need ideas, see buddyjack214min on the tribe ftp.


Wait, is that the one where two guys jerk each other off? I took pics of that porno for one of rephotography assignments in school.

If it is that, why the hell is there gay porn on the Tribe ftp site? What am I missing out on? lol.
 
tribe cannabis accessories silver grinders

Rosey

TRIBE Member
Originally posted by MoFo


Oh. What is that? *very interested*

it's what you want. i think that's what they're called. ferchristsake! look it up for yourself! the internet is full of places selling kinky sex toys.
 

MoFo

TRIBE Member
^^^
56K Modem + fucked up old computer = can't really go on the net and search for things cuz it takes forever for things to load and my system crashes. But ironically, Tribe is really fast :rolleyes: so I spend all my time here.
Also, I'm at school or work usually so I can't look for vickie pants here.

But thank you. I'll search for them tonight. Lori, can I come over and use your computer? :D
 

smile

TRIBE Member
Originally posted by MoFo
A little question since I find Tribe to be so resourceful when it comes to little things like this.

So I wanna offer a dude the chance to do me up an orifice. But I don't do the whole anal thing cuz, well, frankly, it's the pits. I mean, I don't sleep around much (Kenny, not a word!) so I don't have much practice under my belt (so to speak).

So. Is there a strap-on orifice for me to wear? Like, I just thought about this tonight and there's gotta be some kind of thing to put on my stomach or groinal area.

That way, I can enjoy the intimacy of having a dude on me and be able to offer them something in return since most guys I am intimate with tend to be used to girls.

I won't even be technically having sex at all! I think it's brilliant but does it exist?

Signed RIGHT HAND CRAMP from Wyoming. :D

uh....sounds kind of pointless to me.
 

swenard

TRIBE Member
Originally posted by MoFo


Wait, is that the one where two guys jerk each other off? I took pics of that porno for one of rephotography assignments in school.

If it is that, why the hell is there gay porn on the Tribe ftp site? What am I missing out on? lol.


see yesterdays thread about "gay porn on tribe ftp".
 

aether

TRIBE Member
And I thought this thread was going to be about.....

bend_ovr_boy_lg.jpg
 
tribe cannabis accessories silver grinders

SUNKIST

TRIBE Member
sunnykins, i dunno that such a thing exists. theres a self masterbating thing..where you stick your penis in this hole and inside it feels pretty damn close to a vagina (or anus?)...i guess you could hold that up to you and make it work. but you can onlyuse it once..cuz having sex with something full of cum is just dirty. there is also latex dolls that are the holes of famous pron stars...but i dont know that its entirely what you are looking for..and they are expensive.
 
Last edited:
G

Guest

Guest
Originally posted by MoFo
I want to be able to FACE the guy as if he was doing a girl, silly.

Uh, my gay friend told me lots of things about gay sex, and one of them is that they usually face each other when they actually fuck.

I don't see how this would be very difficult, cuz the entrance-ways on men and women are like an inch apart and there's nothing difficult about sex with a girl while facing her.

What am I doing here? Right. Helping out a friend.
 

BigBadBaldy

TRIBE Member
I personally would not want to fuck some rubber thing. It would feel foolish. Trying to get closer to your lover by having them fuck a piece of plastic while laying on top of you. Riiiiight.

Just use your hand as if it were an orifice, well lubed, and let him fuck that while on top of you. You may end up with cramps in your arm, but it's better than coming home and finding your boyfriend has run off with a rubber vagina/anus.

BBB.

IMO.
 

MoFo

TRIBE Member
Originally posted by Tearer


Uh, my gay friend told me lots of things about gay sex, and one of them is that they usually face each other when they actually fuck.

I don't see how this would be very difficult, cuz the entrance-ways on men and women are like an inch apart and there's nothing difficult about sex with a girl while facing her.

What am I doing here? Right. Helping out a friend.

I've done this position and I like it. But I don't like having a huge thing up my butt. At least, not at this point in my sexual life.
 
tribe cannabis accessories silver grinders

MoFo

TRIBE Member
Re: Re: A graphic question: strap-ons for guys?

Originally posted by smile


uh....sounds kind of pointless to me.

I was thinking today and ... it's not like I'm gonna carry this thing around me when the opportunity comes to go home with someone or something. Damn... maybe it is useless...
 

MoFo

TRIBE Member
Originally posted by BigBadBaldy
I personally would not want to fuck some rubber thing. It would feel foolish. Trying to get closer to your lover by having them fuck a piece of plastic while laying on top of you. Riiiiight.

IMO.

Good point. Hmm... ah, screw it. I'm taking a vow of celibacy.
 

Chiclet

TRIBE Promoter
Originally posted by BigBadBaldy
I personally would not want to fuck some rubber thing. It would feel foolish. Trying to get closer to your lover by having them fuck a piece of plastic while laying on top of you. Riiiiight.

Ah, don't listen to him Sunny! There's nothing wrong with "accessorizing" with sex to give it some variety.

I'm not saying it makes it better OR worse, just different.

And to each their own, right? ;)

As for the strap-on orifice, I'm not sure if there is such a thing, but there probably is. You should try checking Seduction on Yonge. The people there tend to know what they're talking about and are really open-minded (I guess you'd have to be, lol).

It's a good store.

Good luck Sunny! And if you ever decide to go there, me and Shannon would totally go with you!
 
tribe cannabis accessories silver grinders
Top