• Hi Guest: Welcome to TRIBE, the online home of TRIBE MAGAZINE. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register. Join us!
14K Cannabis seed slider pendants by tribe

103.5 is just jammin this mornin

MalGlo

TRIBE Member
dance track after dance track..only 1 celine dion track in the midst... (just turn it down/off for that)

dj must be in a good mood:)

yeee

Dave

(Daves useless thread for this week #2441)
 

MalGlo

TRIBE Member
where my girls at.. from the front to back...


they haven't played rapture yet...!!!

but they played 'my girlfriend'...

and swish - better believe <-- wikkid track

Lori-- i'll be sendin ya telepathic sympathetic thoughts when rapture comes on:)

Dave
 
Tribe 14K gold cannabis seed slider pendant and chain

MalGlo

TRIBE Member
the answer was : " invoicing/bookkeeping'


-- i've lived in ajax about 14 years... south ajax right near the lake....

you around there?

Dave
 

Hi i'm God

TRIBE Member
Used to be. I've been in Ajax for about 18 years leaving last june. South ajax hmmm I guess that means you went to exeder I went to Ajax, we're about the same age so we probably know the same peeps...
 

MalGlo

TRIBE Member
hahaha no exeter for me... i went to St B's.. and then DO'C .. :)

i'm sure we know a few of the same pepes.. fire me an icq #2014969

Cheers,
Dave
 

Hi i'm God

TRIBE Member
Originally posted by MalGlo
hahaha no exeter for me... i went to St B's.. and then DO'C .. :)

i'm sure we know a few of the same pepes.. fire me an icq #2014969

Cheers,
Dave
You sure you wernt one of them Special kids? :p

I dont have ICQ Damnd work Firewalls :mad:.
Anyways I only know 2 or three girls that went to Doc and I think they were a year under me so probably 2 under you...

"tis a small world after all...."

Ryan.
 
Tribe 14K gold cannabis seed slider pendant and chain

Hi i'm God

TRIBE Member
Northy's... The only one I can think of now was Anne Marie-Brissete oh and Stephanie who I sorta almost dated she was an asian girl who lived up the street from the school.
 

MalGlo

TRIBE Member
did you know a Kathrina simmons that went to Ajax?... she lived in the apartment buildings there @ falby court... what about a brandi or nicole morris (they moved outta there years ago though)

hmmmm

Know any of the kennedys? :)
 

Hi i'm God

TRIBE Member
hmmm they dont ring a bell... I hung mostly with the North folk if it wasnt the skater/stoners it was with the preps all from north of #2 or West of harwood.
 

MalGlo

TRIBE Member
ahh the westney heights area?.. or as i call it.. the maze.. don't drive in there unless you pack a lunch cause it may take you all day to find your way out...

I dated a girl in highschool for 3 years that lived in the heights area... Jen Lipsett..

i'm trying to think of who else i knew out there... been awhile:)

where'd you hangout?
 
Tribe 14K gold cannabis seed slider pendant and chain

MalGlo

TRIBE Member
Originally posted by mingster
Hi Dave!
Working on that post count, I see. ;)
gotta catch up to queen mel :)

how YOU doin!

where do we see the top posters around here anyway.. i thought there was a easy way to see?

bye! :)

Dave
 

Hi i'm God

TRIBE Member
Originally posted by MalGlo
ahh the westney heights area?.. or as i call it.. the maze.. don't drive in there unless you pack a lunch cause it may take you all day to find your way out...

I dated a girl in highschool for 3 years that lived in the heights area... Jen Lipsett..

i'm trying to think of who else i knew out there... been awhile:)

where'd you hangout?
LOL I used to think so too then we moved from Ritchie/Wright area to Ravenscroft north area... For the last few years I hung with the skaters at the Hasty market across from Doc. Most of the North crew I knew where from around Applecroft. Amber Mcdonald, Alyson Hudson uhhh Damn I cant remember there names.... I have to break out my Yearbook when I get home!
 
Last edited:

mingster

TRIBE Member
Dear Dave,

I'm fine. Thanks for asking. Dont' even try to catch up to me, you'll never make it. Plus, I'd have to put in some overtime, just to make sure you don't beat me! How are you? Nevermind, I don't really care. :p BTW. What's with listening to the teeny bopper radio station? I thought you were cool? Well, that's it for now.

Take care.
Mel.

P.s. I don't know where to see the top posters. But I'd like to!
 

MalGlo

TRIBE Member
Dearest Mel,

I do greatly appreciate you taking the time out of your hectic schedule for this correspondance. It is with great concern that I learn of our inability to access a Top Posters list. This list is of great importance and is necessary in order to properly gauge the war which we all partake in, the Post War of 2002.

I would normally take this opportunity to inquire as to your well-being but I find myself, also, not concerned. Your complete lamentation of my musical station listening preference has left me questioning your integrity.


Yours Sincerely,

David
 
Tribe 14K gold cannabis seed slider pendant and chain
Top