1. Hi Guest: Welcome to TRIBE, Toronto's largest and longest running online community. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register on the forum. You can register with your facebook ID or with an email address. Join us!

PLAYSTATION 2 ... where are the ps2 ppl?

Discussion in 'TRIBE Main Forum' started by KiFe, Apr 2, 2002.

  1. KiFe

    KiFe TRIBE Member

    what'zup .. this is another ps2 thread... reaching out to ps2 game traders out there!

    anyone got any games they wanna trade?

    icq 11660499

    I have:

    wipeout 3 (psx)
    Grand turismo Concept (JaP)
    moto gp
    maximo
    swing away golf 3
    virtua fighter 4
    midnight club

    so yeah...

    and again... velocity. .if you see this.. pm me or icq me pls.

    [​IMG]
     
  2. joey

    joey TRIBE Member

    my favourite game ever has to be tekken tag team for ps2...

    i'll smoke anyone, anytime

    grand theft auto 3 was pretty cool too
     
  3. JayIsBored

    JayIsBored TRIBE Member

    patrice did you figure out the burning?
     
  4. KiFe

    KiFe TRIBE Member

    yeah... off files.. but not disc copy.. still have to work on that.

    [​IMG]
     
  5. BreakzBroad

    BreakzBroad TRIBE Member

    oy! im disappointed :( no mention of tony hawk 1,2 OR3 anywhere!

    *jen*
     
  6. ChROmE

    ChROmE TRIBE Member

    BOooooooooooo

    It all comes down to the BOX! Oh I love BOX!

    HALO Multiplayer off a digital projector on KMWs wall!!

    Booyakasha!

    peace&Xsteady

    ChRoMeSoFT
     
  7. Guest

    Guest Guest

    Jen you're such a guy's girl.

    ps. will you marry me?
     
  8. BreakzBroad

    BreakzBroad TRIBE Member

    bwahahahaha! oh josh! YES!!!!!!!!! :D

    and ivan........goto your door in 5min., i'm almost at your house. I want to play xbox :D

    *jen*
     
  9. ChROmE

    ChROmE TRIBE Member

    WORD!
     
  10. Guest

    Guest Guest

    Hey Ivan - it was cool to meet you on saturday, albeit for a very short time, because I was incapable of standing longer than 30 secs.

    Anyway, peace out bro'.
     
  11. Lil'Timmy

    Lil'Timmy TRIBE Promoter

    Re: BOooooooooooo

    Oh hell yeah!!

    Sorry PS'2ers, The rally racin, Project Gotham, HALO!!!!!!!!!!!
    X-box is where it's at.
     
  12. Dr. Grinch

    Dr. Grinch TRIBE Member

    Yeah XBOX RULEZ!

    Oh wait, you can't pir8 games for it..
    And It's made by Micro$loth..

    Kife, I got goods as well
    PM me, I don't think the board is the best place to discuss these kinds of activities..
     
  13. vench

    vench TRIBE Promoter

    I love my PS2. I wanna have a tourney for soccer or hockey or something along those lines.

    vench
     
  14. KiFe

    KiFe TRIBE Member



    Private Message Delivered.


    [​IMG]
     
  15. X box performed horrible fellatio acts on dead things and drools a lot.

    From the Ministry of ixnay on the x boyay, a pox on the box

    Prime Minister Highsteppa
     
  16. terrawrist III

    terrawrist III TRIBE Member

    if anybody on here has Grand theft auto 3...i'll trade metal gear solid 2 for it straight up!

    c'mon!...you know you want to!
     
  17. joey

    joey TRIBE Member

    i'll play in a hockey tourney...


    soccer is for stupid fags though...
    stupid kickball
     
  18. JayIsBored

    JayIsBored TRIBE Member

    joey gets the yellow card for that derogatory remark

    and yes 'footie' sucksssss

    oooowwwwweeee he kicked my shin now i must roll around in agony till i get a free kick waaaaaaaa
     
  19. joey

    joey TRIBE Member

    oh no, not a card...

    ya of course it's yellow....

    yellow is a gay color
     
  20. SneakyPete

    SneakyPete TRIBE Member

    Can you burn ps2 games on to a cd? Or do you mean trading an original copy for another original copy?

    Pete
     
  21. KiFe

    KiFe TRIBE Member

    that depends.... are you a cop?

    [​IMG]
     
  22. BreakzBroad

    BreakzBroad TRIBE Member

    I'll play in the hockey tourny. haha........I won a game against my friend dave, and evn so, if i lost, i always kicked his ass in the fights :D Oh sketchy morning fun.

    *jen*
     
  23. Guest

    Guest Guest

    X-Box has be pulled out of stored in Japan due to shitty mircosoft technology, no store will carry them. Therefore no demand, which means no good games will be made in Japan, all and all X-Box is USELESS!!
     
  24. deep

    deep TRIBE Member

    lmao. like cops give a shit about l33t hax0rs copying video games on tribe
     
  25. smile

    smile TRIBE Member

    PS2 right here.

    what what.

    so i traded max payne and FFX for metal gear solid straight up at some store, thinking "damn, this game's supposed to be the shit...i'll never get sick of it".

    and 2 days later?

    i'm sick of it.

    i'm still waiting until they come with a mod chip what doesnt require a boot disk.
     

Share This Page