1. Hi Guest: Welcome to TRIBE, Toronto's largest and longest running online community. If you'd like to post here, or reply to existing posts on TRIBE, you first have to register on the forum. You can register with your facebook ID or with an email address. Join us!

DJ Czech and My Thoughts

Discussion in 'Event Reviews' started by Fir3start3r, Sep 3, 2001.

  1. Fir3start3r

    Fir3start3r TRIBE Member

    I don't know about everyone else...but DJ Czech from Vancouver (the dancing knome? lol) was awesome.
    I couldn't believe some of stuff he mixed...
    Anyone know where I can get some of his stuff??
    Oh ya. Went to Guvernment/Kool Haus afterwards for the nite....busy, line up city, and this strange circular pattern that had people lineing up everywhere.
    Drugs? Me: no, Everyone else: seemed like it.
    Anyone else that was sober like me?
    And how the hell did that guy get up on that damn speaker stack and not get the boot??? (of course I missed the moment he got off...)
    Juice boys? defineately.
    E-poppers? Hard to tell unless you really look; there were a few.
    Bone smokers? Everywhere (oh and thats a problem? ;p)
    Did watch one little girl get carried out (she was OUT) for God knows what.
    All in all, the vibe was pretty good but waiting for 2 or more hours sucked! [​IMG]
    Wasn't the best vibe I've had but the vibe was better at the square...
     
  2. swizzykrissy

    swizzykrissy TRIBE Member

    You can find czech at HMV... his cd is called COCK...
     
  3. Mr. NiCe GuY

    Mr. NiCe GuY TRIBE Member

    czech knows how to hype up a crowd..he played a couple really good songs..but his mixing?? HAH!! what mixing?
     
  4. Willar X

    Willar X TRIBE Member

    and u're saying whut Mike?
    That he doesn't know how to mix?
     
  5. BreakzBroad

    BreakzBroad TRIBE Member

    haha- sorry this has nothign to do with this thread, but christine u rock!! i just thought about our super rye shots at louie's haha!! [​IMG]

    and czech is the shit!

    *jen*
     
  6. *SiLver*RoBoT*

    *SiLver*RoBoT* TRIBE Member

    I agree, I haven't heard much of his stuff, but I personally think he can't mix very well. I heard a lot of fade in, fade outs, but then again, a lot of his tracks didn't always start off with a beat.

    *over*and*out*

    *SiLver*RoBoT*
     
  7. squirrel

    squirrel TRIBE Member

    i hope i don't get attacked for this....I went to turbo on friday night and czech bored me to tears. if i wanna hear breaks, i wanna hear funky breaks. his set seemed so predictable. maybe i'm just not a breaks fan as much as i am a house fan.
     
  8. Kid Anne

    Kid Anne TRIBE Member

    You must be technically deaf to call his mixing off. He is a pioneer of breaks and speed garage who is good enough to mix up his set with variety. His set was crisp and I heard no blunders. He was amazing.
     

Share This Page