Congratulate me now!

Discussion in 'TRIBE Main Forum' started by MoFo, Mar 1, 2002.

  1. MoFo

    MoFo TRIBE Member

    It's 3:51 am and I just finished writing a 24-page research paper on Smirnoff Vodka's marketing strategies.

    It only took me a couple of days and 2 weeks of research.

    I am very tired. I'm not even gonna edit it.

    Yay.
     
  2. MoFo

    MoFo TRIBE Member

    Citing all my sources using the MLA style only took me a half an hour. Yay.

    It took 5 minutes to print.

    It took repeat trips to Robart's, the Ref, PMB and the Ryerson library to get all the info.

    I think I deserve an A but knowing my prof, I'm probably gonna get a B minus.

    I'm gonna celebrate by writing a report due tomorrow until 5 am, waking up at 9 am to go to class tomorrow morning and going to work after till 8:30 pm.

    Heather, expect a tired-looking Sunny tomorrow at your place.

    Yay.

    Go ahead, congratulate me!
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite TRIBE Member

    CONGRATS BOBOS!

    this reminds me of how easy my coarses are this semester ;)
     
  4. mystique0217

    mystique0217 TRIBE Member

    congrats, mofo-
    you are such a good boy. :)
     
  5. MartyMcFly

    MartyMcFly TRIBE Promoter

    a round of Smirnoff Vodka's for everyone.
    congrads.. mofo
     
  6. Chris

    Chris Well-Known Member

    Good job Sunny, although you should probably edit the thing you worked so hard on ;)
     
  7. Cameron

    Cameron TRIBE Member

    ^

    I agree, revision in an essay is essential.
     
  8. Cameron

    Cameron TRIBE Member

    ...or research paper, or whatever.

    [​IMG]
     
  9. alexd

    alexd Administrator Staff Member

    After you hand it in, remember to call them early Sunday morning (at home) to ask them how it was.
     
  10. daddyiwantchocolate

    daddyiwantchocolate TRIBE Member

    I'll edit it for grammar and structure if you want!

    (not kidding, I like doing stuff like that.)
     
  11. MoFo

    MoFo TRIBE Member

    I edited on the subway. It's really hard to add "a's" and "the's" when you're standing.
     
  12. patio-d

    patio-d TRIBE Member

    nice one sunny.

    feels so good to finish huge projects like that. my brother recently went to a smirnoff ice focus group... too bad i didn't get you guys to speak during the paper writing.

    can i read it?
     
  13. MoFo

    MoFo TRIBE Member

    Wow, I should've went to that. It would've given me more reason to hate Smirnoff, the world, conglomerates and corporate branding!

    Do you get paid for focus groups? Cuz I'd do it (though it is sleazy to work DIRECTLY for The Man) for some quick cash.

    I'm not only a smart consumer, I'm a greedy bastard as well! :D
     
  14. patio-d

    patio-d TRIBE Member

    i think he got 60 beans for an hour and a half of talking shit.

    so can i read your paper or what? :)
     
  15. MoFo

    MoFo TRIBE Member

    Re: nice one sunny.

    If you wanna read 24 pages of analytical jargon. I mean, I must've used the word "ideology" a million times.

    The research paper has various parts:
    1. The corporate history of the drink name and its linkages with any media outlets, how it functions as a conglomerate and who owns who. You find out SO MANY interesting linkages between all the companies out there. Like Diageo PLC (who owns Smirnoff) also owns Moet Hennessy which is a subsidiary of LVMH. LVMH own Louis Vuitton and Christian Dior. Diageo also owns Burger King so you could say that the burger flipper at BK could be the nephew of John Galliano!

    2. Their marketing strategies and a demographics analysis.

    3. A semiotic analysis (how the ad conveys meaning).

    4. An ideological Analysis.

    5. A comparison of two ads of Smirnoff, one from 1966 and one from 1997 and a comparison of the publications they chose to advertise in.

    Did you know an ad in Sports Illustrated cost $162, 000 a page in 1997?
     
  16. SUNKIST

    SUNKIST TRIBE Member

    give me 5 bees for a quarter you'd say...in any event...go sunnykins!!!!!!! now lets get drunk and complain how system sucks tonite :)
     
  17. MoFo

    MoFo TRIBE Member

    I'll call you later Lori or vice versa. I'm going to be home by 9 and I'll get dressed and stuff. Are u going to Tortilla Flats? Cuz I think I rather pre-drink a bit cuz it costs less.
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite TRIBE Member

    Sunny! you should be coming to a free jungle party with Alex, Marcia and crew tonight!!!!


    booo system!!

    oh well have fun!

    *thump thump thump hump thump..."
     
  19. SUNKIST

    SUNKIST TRIBE Member

    i will call you this aft. we have devised a plan..go multicultral family! (and i got my cottage pics back ;))
     
  20. MoFo

    MoFo TRIBE Member

    Shannon, yeah, Kadina, i think told me about it. or was it Air-bag>

    Well, I'm going to System. It's free and it'll be fun.

    And don't remind me about the thump thump thump. It better be GOOD thump thump thump.
     
  21. stargurl*

    stargurl* TRIBE Member

    So I guess the research I did for you helped?
     
  22. Chiclet

    Chiclet TRIBE Promoter

    Yay Sunny! :)

    24 pages? What class is it for?

    Wowee!
     
  23. Guest

    Guest Guest

    You know, it's always good with me, sweetie cakes.
     
  24. vinder

    vinder TRIBE Member

    congratulate me too

    as i've just finished midterm hell week! 3 midterms this week and now i'm done. for today. tonight we par-TAY. then tomorrow it's back to writing a 10 page healthcare case study.

    fucking school.
     
  25. Stormshadow

    Stormshadow TRIBE Member

    Why in the hell would you have to write a 24 page paper?
    That's almost the length of a thesis.

    Does not compute.
     

Share This Page