Chicken Schwarma...

Discussion in 'TRIBE Main Forum' started by ADT, Jan 26, 2002.

  1. ADT

    ADT TRIBE Member

    I have just eaten an increadibly large chicken schwarma.. mmmmmmmmmm

    very spicy.....

    yum

    v..abstractdatatype
     
  2. patio-d

    patio-d TRIBE Member

    where'd ya get it?
    i like the schwarmas at ghandi.... they take awhile to make , but fuck what can you do.
     
  3. JayIsBored

    JayIsBored TRIBE Member

    didn't he work on the humble and fred morning show on 102.1 as well?
     
  4. stryker

    stryker TRIBE Member

    Bhagga at yonge and Grosvenor sells a oretty damn good Ckicken Shwarma.
    Stew
     
  5. t-boy

    t-boy TRIBE Member

    Shwarma's at Ghandi cuisine?

    I thought it only sold indian food?
     
  6. KiX

    KiX TRIBE Member

    There was a place in Scarborough at Birchmount and Lawrence that used to make INCREDIBLE chicken schwarmas... i think it was called Farhat or something?? Damn now i want one.

    =tina=
     
  7. deep

    deep TRIBE Member

    gandhi?

    motherfucker gets around
     
  8. ADT

    ADT TRIBE Member

    I wont bother telling you where I got it, because you would never be able to find it..

    but yes, they are the best...

    v..abstractdatatype
     
  9. ADT

    ADT TRIBE Member

    actually theyre from this place near Fever in Hamilton, across on King St. I walked (stumbled actually) many blocks on friday night to get it..

    yummm

    v..abstractdatatype
     
  10. terrawrist III

    terrawrist III TRIBE Member

    I like the schwarmas at montforts in oakville
     
  11. MBoy

    MBoy TRIBE Member

    You haven't had Chicken Shawarma until you've tried Ali Baba's. There's a location on Queen near Bathurst, and on Dundas just below Bloor Street at Dundas West. Sooo good. You will never have shawarma from anywhere else after you've tried it.

    Get the plate too... Better value and the rice is delicious.

    It's all about extra tahini. -Duncan
     
  12. Blacula!

    Blacula! TRIBE Member

    Sarah's Schwarma is the best out there..
     
  13. t-boy

    t-boy TRIBE Member

    In Netherlands, they call shwarmas Doner Kebob. haha that's funny, its like the most popular street food there - pretty much equivalent to hot dogs here. ANd they have fries in cardboard cones with mayo.. haha man gotta love mayo with fries.
     
  14. vench

    vench TRIBE Promoter

    Naz's Falafel House on John is realy good. It's right beside Hooters.

    vench <----
     
  15. joey

    joey TRIBE Member

    yes please
     
  16. Tonedeff

    Tonedeff TRIBE Member

    I gave my love a chicken
    It had no bone
     
  17. quantumdj

    quantumdj TRIBE Member

    Safin Grill? Their hot sauce is radioactive.
     
  18. seeker

    seeker TRIBE Member

    when in ottawa, visit Maroush Shawarma on Elgin. you need only remember this:
    chicken garlic hot, full service!

    _always_ get the _full service_ [​IMG]
     
  19. PosTMOd

    PosTMOd Well-Known Member

    GHAZALE... Bloor and Bathurst, right next to the Bloor Cinema...

    The fucking best, and I've had 'em all.
     
  20. patio-d

    patio-d TRIBE Member

    shit. why couldn't the thread in which i misspelt gandhi have stayed off page 1?
     
  21. aether

    aether TRIBE Member

    good to see there's another person that agrees with me that sarah makes a great schwarma.

     
  22. BreakzBroad

    BreakzBroad Well-Known Member

    i know exactly what place ur talking about. haha....so how drunk were u at fever?? [​IMG] me, o yea, right fukked. soooooo hammertime! loved it [​IMG]

    *jen*
     
  23. deep

    deep TRIBE Member

    don't sweat it man...

    funny story, some tree hugger group some time ago put up gandhi's quote re : an eye for an eye all over the place on little flyers and had it mis-spelled...

    damn brown people and their wonky names

    deep, otherwise known as "bob"
     
  24. Jeremy Jive

    Jeremy Jive TRIBE Member

    I go there all the time for lunch. Very good Shwarma.

    Falafal Queen across from the Big Bop on Queen at Bathurst is also really good.

    jeremy -lunch has been decided- jive
     
  25. Swamper

    Swamper TRIBE Member

    That's where I usually go after hitting a club downtown... yum!

    [​IMG]
     

Share This Page